Szanowni Państwo, Klienci
Od 1 października 2018 r. obowiązuje Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń.
Wprowadza ona unijną dyrektywę w sprawie dystrybucji ubezpieczeń, która przynosi wiele zmian w procesie i sposobie sprzedaży ubezpieczeń. Dyrektywa zwana w skrócie IDD od ang. Insurance Distribution Directive ma za zadanie zwiększyć ochronę klientów, którzy zawierają umowy ubezpieczenia oraz ujednolicić przepisy dotyczące pośrednictwa Ubezpieczeniowego. W Asekuro24 Sp. z o.o. dbamy o to, aby nasi agenci i współpracujący pośrednicy mieli dostęp do wiedzy i materiałów, by móc dobrze wykonywać swoje obowiązki.
Podczas procesu sprzedaży agent ma obowiązek: – pokazać, dostarczyć lub wskazać Klientowi dokument „Informacja o dystrybutorze ubezpieczeń”, który określa ustawa m.in. informacja o numerze RAU Agenta, nazwie firmy, którą prowadzi agent, czy sposobu wynagrodzenia za wykonywaną pracę – posiadać i pokazać Klientowi pełnomocnictwo od towarzystwa ubezpieczeniowego pozwalające na zawieranie umów – wykonać analizę potrzeb klienta, by dobrać najlepszą ofertę – przedstawić Klientowi kartę produktu, czyli oferowanego ubezpieczenia, która w klarowny sposób wyjaśni Klientowi zalety oferty.
Kliencie poprzez naszą stronę www.asekuro24.pl pragniemy dostarczać wszelkich informacji, jakie nakłada na nas ustawodawca. W tym celu zamieszczamy do pobrania dokument Informacja o dystrybutorze ubezpieczeń Asekuro24 Sp. z o.o.